Anitaberkaykaran Lütfen bilenler yardımcı olsun, göbeğin tam yanı sağ tarafdan aşırı ağrıyor ve sanki içerden çekiliyor, böyle rahatsız edici bir ağrı neden ola bilir? Ve ne iyi gelir ne yapa bilirim ? Uyutmuyor beni 5 gecedir
Minikturtageliyor Anitaberkaykaran benim genelde lavabo sorunum olduğunda çok ağrıyor ve bebeğim sürekli orada kasıldığında. Çözüm bulamadım doktorumda normal dedi 🤦🏻♀️
mhlady_2021 Anitaberkaykaran apandist belirtilerine bir bak canım. Eğer o değilse gebeliğin 28,30 haftalarında filan bebek doğum pozisyonu almak isteyebilir oda seni kasabilir. Eğer o kadar geç değilse hamileliğin belkide böbrekte sıkıntı olablr. Bu üç şeye dikkat et . Bi doktora görün
E-Y Anitaberkaykaran Göbek ağrısı mi yaşıyorsunuz acaba ? Bazen büyüme atağına gecince bebekler göbüşümüzde bi büyüme oluyor ve sanki içerden bebek kordonu çekiyormuş gibi ağrı oluyor. Bende 2 kere yaşadım dik duramazsiniz nefes alamazsiniz uzansanizda rahatsiz eder değişik bir ağrı. Ben cenin pozisyonu yapiyordum tabi yapabildigim kadar biraz öyle rahatliyordu 🌸
Anitaberkaykaran Zeysezer böbreklere baktılar çok şükür bir şey çıkmadı sağ böbrekte biraz büyüme var ama
Anitaberkaykaran mhlady_2021 33 haftadayım yeni başladı aslında bu ağrı, huzursuz ediyor beni uykuya ihtiyacım var uyutmuyor sanki göbeğimi içerden çekiyor