Gaviscon ve Rennie içebilirsin kuzum, hatta bir kaşık falan değil günde 8 kaşığa kadar içebilirsin. Ben de çay kaşığı kadar içiyordum bir etkisi olmuyorsu şimdi baya yudum alıyorum 😄 Onlar mide tarafından emilmiyor, kana karışmıyor vücudumuzdan direkt atılıyormuş. O nedenle bebeğe hiçbir etkisi olmuyormuş doktorum bana bu şekilde iletmişti 😊