Merhabalar hanımlar
Bugün 39+5′de normal doğum planlarken spinal sezaryen ile doğumum gerçekleşti. Sabah altıdan akşam dokuza kadar sancı çektim fakat sadece 2cm açıklık oldu, bebeğim strese girince sezaryene alınmak istedim akşam 11de kızıma kavuştum şimdi yanımda yatıyor öyle güzel ki allah doğumu gelen herkesin yardımcısı olsun