Yaaa şuan sevinçten gözlerimden yaşlar süzüldü.
Dün bebeğimin cinsiyet partisini yaptık . Ve şuan tekmesini hissettim.. elimi karnıma koydum bir kaç defa attı . Okadar mutlu oldum ki. Canım kızım annesini gece gece ağlattı 😭.
Şansa hep erken uyurdum . Bugün annemlerdeyim uyuyamadım. Herşeyde bir hayır vardır dedikleri bu işte . Hep tekme atmasini hayal ederdim. Rabbim hepimize bu duyguyu tattirsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🌸
Bu arada siz ne zamn hissettiniz kaç haftalıkken 😊