Ecemm33 Hamile kalmayı planladıktan ne kadar süre sonra hamile kaldınız ben 4 ay sonrasında şükür 🙏 1 kimyasal gebelik geçirmiştim öncesinde rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah en kısa zamanda ❤️
Nur000 Ecemm33 yumurtlama günümü bilmediğim için 1 sene denedim olmadı. Sonra ovulasyon testi aldım ilk ayda gebe kaldim
cennetkokulum_ Ecemm33 3.senemde gebe kaldım zayıfladım ve korunuyodum biraz daha zayıflayım diye sonra amaan nasılsa olmuyo dedim korunmayı bıraktım o ay hamile kalmışım
elisa123 Ecemm33 Evliliğimin ilk gününden itibaren istiyordum 3. Ay ve 5. Ayda kimyasallarım oldu 7. Ayda da sağlıklı gebeliğim oldu 26 hAftalıgz. Şuan yani evliligimin 7.Ayında hamile kaldım çok şükür 🤲🥰
Gizemgect En az 2 sene istemiyorum derkeeen evliliğimin 9.ayında plansız bir şekilde süprizzz ben geldim dedi🤷🏻♀️ Çok şükür iyiki geldi şuan 12+5 olduk 🥰