seyma-coskun-35 Merhaba öncelikle bebisiniz hayrlı olsun. Sizin sürekli detayliya giriyorum dediğiniz muhtemelen doktorunuzun renklibya da açıklayıcı göstermesidir. Doktorunuzun söylediği organ tarama testi detaylı ultrason olarak geçer ve gebelik boyunca 18/22 hafta aralarında bir defa yapılır 🤗 ve bunu normal gittiniz kadın doğum doktorları çekmez radyoloji yada perinatoloji doktorları çeker ve 1 saate yakın sürer. Perinatolog doktorların çekmesi daha iyi tabi ki cnki bu işin uzmanı olnlar. Ve girdiğiniz detaylı ultrason kan idrar vs alınmadan ultrasonda bebeğinizin tüm organları taranır . Beyni beyincigi , kalbi kalp damarları anliyacaginiz tüm organlar. Bunun yanı sıra annenin plesenta ya giden kan akışına bebeğin yerleştigi yere vs bakılır ve aksi bı durum varmı bebek de herhangi bi engel vs varmı , bı erken doğum riski vs var mı bunlar belirtilir 🤗