Merve-bebek Hanımlar 14 +2 haftalığım da bugün hafif hareketler hissettim bebek hareketleri olabilir mi erken mi sizce veya kaçıncı haftada hissettiniz siz?
Mavi34 Merve-bebek zor o dönemde bebek hareketi hissetmek derler. Ben 16 haftada basladim hissetmeye 2.gebeligim hatta sadece uzanıp.elim karnimda olursa içerde su çalkalamadı gibi birşey hissederdim 16 17.haftalarda sadece bir kez balık kayması gibi olmuştu
ozge_sblr Merve-bebek 14 biraz erken canım ilk gebeliğinse daha erken diyor doktorlar. Benim ilk gebeliğim ve 16. haftada hissetmiştim ama bebek 18 haftalık görünüyordu iriydi yani. Genelde ilk hissettiğin seyirme gibi oluyor. Biraz daha bekle az kalmış hissedersin yakında inşAllah 🌸
Diloloy Ben şuan 29 haftalığım her zaman hareket etmiyor günü gününe tutmuyo bazen daha hareketli bazen daha sakin , ilk haftalar ben pek hissetmemiştim
Merve-bebek Mavi34 öyle mi bana da erken gibi geldi ama ilk olduğu için olabilir dedim bilemedim şimdi acaba yanıldım mı
Merve-bebek Diloloy ya kelebek gibi değil de çok minik dönmeler oldu çok heyecanlıydm hatta eşimi uyandırdm şimdi bunun için de hissetmedi o bişi
Merve-bebek ozge_sblr bilemedim ki işte bende erken mi acaba yanıldım mı ilk olduğu içinde heyecanlıym o yüzden emin olamadım neyse biraz daha bekliyim o zaman teşekkür ederim bu arada🌺