Hakbil dış gebelik ihtimalini düşünüp gebelik öncesi başlatmıyorlar canım. Bende beta artışına bakıldı 3+4 günlük öğrendim ben iğne vurulacağını bildiğim için aceleci davrandım öğrenmek için. Tam 4 haftalık olduğunda beta artışı güzel dış gebelik değil iğneye başlayalım dedi doktor daha kese görünmemişti ama. Dış gebelik olursa kanama olabiliyor falan ya kan sulandırıcıyı riskli görüyorlar. Beta takibi sonrası en kısa sürede başlanıyor. Pıhtılaşma olan genin türüne göre bazen gebelikten önce coraspin başlanabiliyor ben başlamamıştım.