12tubi merhaba, benim de ilk hamileliğim fakat araştırdığım kadarıyla 2 şekilde su geliyor. 1. Hepsi bi anda geliyor anlamama imkanın olmaz 2. De az az akıntı gibi geliyor bunu herkes anlamayabiliyormuş. Küçük tuvaletini kaçırmış gibi okuyormuş sanırım