36 hafta bitiyor bugün son bir haftadır sol bacağımın üstüne basamıyorum çok ağrıyor topallayarak yürüyorum benim gibi planlar var mı napıyorsunuz da geçiyor çok kötü resmen topallıyorum önümüz bayram ne yapcam ben bi iki park bahçe dolaşmak istiyorum