Merve212121 Arkadaşlar 3 saat kasık ve bel sancısı ile birlikte üst üste defalarca benek toplandı kasılma yaşadım dün gece oldu bu. 25 haftalık hamileyim. Bununla birlikte sarı akıntım oldu bugün şu an ağrım yok ama çok tedirginim Yaşayanlar oldu mu ?
Bulutsevdasi Merve212121 haftan daha küçük. Sarı akıntın olması normal bir durum değil. Enfeksiyon da olabilir nisanda. O yüzden doktorun muayene etmesi gerekir. Ben olsam giderdim doktora. Burda herkes birşey dicek. Ama kesin cevabı doktor verecektir
02112017 Merve212121 genelde bebek dönünce öyle oluyor diyorlar bende dün yaşadım aynısını ama bugün iyiyim 31 haftalığım bende sizde döndüyse biraz erken dönmüş olabilir dün hem karnım sertti hemde toplandı böyle aynı dedikleriniz gibi
hanimhanimcik Merve212121 söylediğiniz ağrılar aslında her hamilede ara ara olan şeyler. ağrınız ne türden bir ağrıydı daha detaylı anlatır mısınız? çok mu iş yapıp yoruldunuz? temizlik yapınca uzun süre ayakta kalınca bel ağrısı vs olması normal. bebek de ara ara bi o tarafa bi bu tarafa toplanır ama sürekli oluyorsa doktora danışmanda fayda var
Merve212121 Bulutsevdasi haklısınız ama doktora yarın gideceğim ilçe de yok. Sarı akıntım enfeksiyon akıntısıydı gebeliğin başından beri uğraşıyorum. Bugün ağrım olmadı ama dün gece ki sancılarımı korkumu kafamdan atamıyorum belki tecrübe eden varsa yarına kadar içim rahat eder diye düşündüm
Bulutsevdasi Merve212121 evet inşallah ciddi birşey değildir. Üstte kalsın bilen biri belki görur yazar
Merve212121 hanimhanimcik evet dün iş yaptım ancak bu ağrı öyle normal bel ağrısı değildi daha önce doğum yapmadım ama belden kasığa vuran bir ağrıydı hala uyuyamıyorum yine olur mu diye
hanimhanimcik Merve212121 iş yaptıysanız muhtemelen ondandır, mesela bende çok yorulunca yerimden kalkamayacak şekilde bir ağrı saplanıyor belime, dikkat edip dinlenmek lazım. içiniz rahat etsin yine de doktorunuza sorun ama bence evham yapmayın normal şeyler