Çokça geç kaldım ama olsun anlatmak istedim bnde 😊tarih 4 eylül 2020 sabah saat 7:30
Sabah erken uyandım malum bebek baskı yapıyor diye tuveletten çıkamıyorum son ayda bi gittim kanamam oluyir ilk görünce hem şaşkınlık hem sevinç hem korku hepsini bir arada hemen eşini uyandırdım oda şaka yapıyorum sandı inanmadı neyse bende sakın oldum yürüyüş yapmaya başladım çantam hazırdı zaten kontrol ettim eksik varmı diye hafiften sancılarım da başladı hala sakinliğini koruyorum neyse eşim uyandı ise git telaş yapma dedim (eşim evham yapıp b3ni daha çok koruyacagi için ben gitmesini istedim ) sancılarım artmaya başladı saat 12:30 kanamam çoğaldı eşini aradım bide annesiyle gelmesin mi cinnet geçirdim resmen kadin gelmiş beni sormuyor direk mutfağa bakıyor temiz mi dolapta ne var ne yok bide sonradan diyorki dolap pasta kek dolu bisey bisey ikram.etmedi neyse hastaneye vardık doktor dogumhaneye gönderdi kanamam var diye gözlem altında tutmak istedi (bu arada devlet hastanesine gittik) ben dogumhaneye çıktım pandemiden dolayı hiçbir yakınımı yanıma almıyorlar yasak içeri bir girdim abartısız 35 kadın vardır hepsi de pembe hasta önlüğü giymiş ayağında galoş kolunda serum koridorda yürüyor ben zaten hüngür hüngür ağlıyorum yanimd A kimse yok diye onları görünce dahada kötü oldum yerlerde sürünen mi desin çığlık çığlığa bağıran mi dersin en son kadını biti bebek geldi deyip koridorun ortasında doğuşu verdi bebek kafa üstü yerde göbek bağı kopmuş bebeğin eşi ayrı yerde heryer kanlar içinde bunu gören ben yer düşüp bayılmışım uyanır uyanmaz dışarı attım kendimi ben evime gitmek istiyorum bebeği doğurmadan deyip ağlıyorum bi yandan sancim var tabi eve gittik ektiren kızları etrafında fır dönüyor sancılarım kaç dakikada geliyor diye dakika sayılarlar düş aldırıyorlar bana tuvalete görüyorlar esin nerde diye sorarsanız salonda anneciğinin yanına oturmuş dedikodu yapıyorlar korkudan yanıma gelemiyor tabi kaynanamda bunlar doğum sancısı değil ki bu bebek bugün doğmaz boşuna oğlumu hasteneye götürüp geltririyosyn diyor ben hala ağlaya ağlaya sanci çekiyorum sin saniyey kadar evde durmak istiyorum saat gece 02:00 tatan bebek gelicek dedim san ilar iyice sıklaştı yerinde duramıyorum hastaneye gittik net ye bağladı beni hemşire 8 santim açıklığı var dogumhaneye benden başka hiç kimse yok o kadar sevindim ki sabhkikerin hepsi doğurup gitmiş 😁bi anda suyum geldi ebeyi cagiriyrotm gel suyun geldi iyi gelsin güzel diyor suyun gelir gelmez sancilar dayanılmaz oldu bian kendiliğinden yirtilmam çok canım acıdı hemşire ikin ikin diyor ama yapiyirum kalbim durucak oluyorum yapamıyorumnefes egzersizi yapmaktan agzimdilim kupkuru oldu su istiyorum ölücem diyorumvermiyrilar bebek kanalda kaldı bağırmadan diyorum sürekli dualar okuyorum ebe başka bi hemşireyi çağırdı hiç bana sormadan karnıma bi bastırdı avazının çıktığı kadar bağırdım ve gül kokulum doğdu gece saat tam 02:30 herşeyi unuttum canımın acısını unuttum bebeğine bakıyorum ağlıyoruz ikimizde o kadar mutluydum ki tarif edilemez bi duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin ınslh 🥰biraz uzun oldu ama olsundu benim doğumun biraz zorlu geçti izle hastene olsa belki böyle olamadı yinde biz iyiyiz çok şükür rabbim hamile olan herkesi bir açmazda kurtarsın kümeyi o zar durumda caresi’ bırakmasın allaha emanet olun 😇😍