Sfnur Sevgili anneler anne adayları karnım şuan çok yumsak ve bebeğim bugün çok az hareket etti iki gündür çok yoruldum ondanmi yaşayan var mı neden olur yarın doktora gidicen kontrole ama içimde sikintit oluyor
seda_00 Sfnur korkma inşallah birşey yoktur . Ben 35 haftalığım belki ilerleyen Zaman’larda yumuşama oluyordur bilemiyorum yinede yarın doktoruna görün canım kuşkun gitsin
Sfnur seda_00 öyle yapcam valla birde bebeğimde gelişim geriliği de var korkuyorum sürekli endişe halindeyim burda olumsuz yazılar gördükçe dahada korkuyorum 🤦🏻♀️
Cigdemkinali21 Cnm boyle bi post acmistim bi kac gun once bende 37. Haftanin icindeyim. Doktora gittim bugun kontrolum vardi hersey yolunda dedi. Sende icin rahat rtmesini istiyosan bi görün bence.