NF2609 Merhaba ben 8+5 günlük hamileyim de tuvaletimi yaparken biraz kan geldiğini gördüm googlede araştırdım 6. ve 8. Haftada görülmesi normal miş sizde de oldu mu?
gokcekocyigit07 NF2609 hamilelikte kanama ne zaman ne kadar olursa olsun ihmal edilmez,google dan bakmakla da hiç bir anlam yüklemeyin,doktora gidin 🙄
Ilkayy NF2609 hamilelikte kan hangi haftalarda olursa olsun normal değil düşük tehlikesi olabilir doktora görünün en acilinden
edanurciftci NF2609 kanama çok riskli bisi bi de heniz çok basındayken doktora gidin gerekirse acilden gidin ihmal etmeyin düşük tehlikesi olabilir
[silindi] Ilkayy konu ile alakali degil ama ilk hamilelik zamanlarinizdan hatirliyorum sizi , nasil gidiyor hamileliginiz ? Cinsiyet ogrendinizmi ?
Ttgsm Bende böyle yaşayıp hemen acile gitmiştim İnternet yazimlarina bakmayın lütfen ufak bir kanama da olsa Dr takibi gerekir
Ilkayy [silindi] öğrendim canım 16 haftamda öğrendim kız çok şükür iyi gidiyor şimdi 24+4 haftalık oldum
yuvamerve17 NF2609 bende de olmustu doktora gittim bi sorun yok dedi progestan verdi 3 gün sonra gittiğim de kalp atışı yok dediler Allah korusun ihmal etmeyin ne olur ne olmaz böyle şeyler de direk doktora gidin
Demetb NF2609 hayır kanama normal degil, sadece her zaman düşük demek değildir. Vücudun ve bebeğin ufak bir uyarısıdır. Doktorunuza hemen yazın büyük ihtimalle ilaç başlayacaktır
tgba715 NF2609 bende de oldu o zamanlar ama yine de ihmal etmeyin bebek yerleştikçe oluyormus agrı sızı yoksa telaş yapmadan doktora görünün içiniz rahat eder en azından