Benim sorum yanlış anlaşıldı galiba ben hamile olmadan önce Allah’ıma hep hayırlı ve sağlıklı evlat nasip et diye dua ettim sorumdada erkek istiyorum diye bişey demedim hemen kırıcı yorum yapıyorsunuz internetten kız bebek erkek belirtilerine baktığımda bütün belirtiler erkek bebekle tutuyordu ve çevredekilerde hep erkek diyordu instagramda hamileleik sayfasında yorumlarda doğuma kadar veya son aylara kadar erkek denilip kız veya tam tersi olanlar olmuş aranızda başına böle bişey gelen varmı diye sordum ve sizde ki erkek kız bebek hamilelik belirtileri neler yaşadınız onu sordum lütfen kırıcı yorum yapmayın doktorlarda Allah’ın bi kulu onlarda hata yapabilir niye farklı yerlere çekiyosunuz sorumu anlamıyorum