O kadar zor bir hamilelik yaşadım ki 😖 33 hafta aralıksız hiç durmadan kustum artık dayanamayıp ağlama krizleri geçirdim . Sonra mide yanmaları , kustuktan sonra boğaz yırtılmaları , ağzımdaki o lanet pas tadı , tükürük yutamama, herşeyden tiksinme, duygusal ruhsal çöküntü vs..vs.. Ve ikinci gebeliğim.3 yaşında kızım var . Allah affetsin bu sefer ölüm gbi bişeydi ama ne öldüm ne yaşadım 33 hafta boyunca … Ve olduk 38 son 15 gündür o kadar mutlu o kadar keyifli ve enerjiğim ki … Herşey bitti gitti …Ama daha nişanım suyum falan gelmedi biran öncede kucağıma almak istiyorum oğlumu hayırlısıyla kızlar..☺️ Bunları yaşayan oldu mu başka aranızda …