Zey-zey Merhaba arkadaşlar.Benim ilk bebeğim olacak Allah nasib ederse.Bebekliği kışa denk gelecek.Tam yatış özellikli bir bebek arabası bakıyorum.Ama pusete de gerek var mı bilemedim. Çünkü zaten bebek arabasını yenidoğandan itibaren kullanılır şekilde tercih etmek istiyorum.Aracımız yok o yüzden pusete ihtiyaç olur mu diye sormamın asıl sebebi bu.Oto koltuğu olarak kullanamayacağım yani.O sebeple fikir alışverişi yapmak istedim.
Senayyalcin Zey-zey Bende doğumdan önce böyle bir post açmıştım gerçekten aşırı gerekli olduğunu anladım hastaneden çıkarırken bile konfor açısından çok önemli çok uygun fiyata trendyoldan aldım oradan bakabilirsiniz alacak olursanız 🥰
gokcekocyigit07 Zey-zey travel sistem alman bence iyi,ilk aylarda pusetle kullanırsın ki puset bana göre olmazsa olmaz,sonrada zaten diğer aparatı takip kullanırsın 👍 e bebek baby plus marka aldım,çevremde de çok kullanan var,fiyatı da gayet uygun,tavsiye ediyorum
gmzeylcinn Bazı hastanelerde puset olmadan çıkış yapılmıyor sanırım uzun süre kullanmayacaksanız uygun bişeyler bakabilirsiniz
Zey-zey gmzeylcinn Suleasyaa Gururunannesi Kullanmak iyi olur illa ki anneler gerekli gördüğüne göre alınması lazım olan bir şey sanırım.Teşekkür ederim
Zey-zey Senayyalcin gokcekocyigit07 Teşekkür ederim bütçeme göre bir araştırmaya gireyim o zaman ben 🙂
MinikKoala41 Zey-zey canm her puset taşıma koltuğu olmuyor ki her yere gittiğnzde kucakta da götüremezsnz bence puset büyük ihtiyaç yengem 2 buçuk ay önce doğum yaptı evin işlerni yaparken pusete koyuyor pusetle sallıyor hemen uyuyor çocuk araba alıcaksn travel sistemi önerirm her konuda
Shnern Zey-zey ben puset aldım ama sonra sattım şimdi ikinci bebeğim almayacağım ama bu hani yerde anakucagi varta onlardan alacağım hem düz oluyor hem hafif kalkıyor dik de olabiliyor hem sinekliği var falan sallanıyor sağ sol aşağı yukarı falan baya kullanışlı oğluma aldiydim onu onda baya uyudu gunduzlleri falan sonra birisine verdim getirmediii
Shnern Ve ben çoğu şeyi dolap yada gardolap da alıp satıyorum mesela oğluma fisher price lazimlik aldım sıfırı 200. Ben tertemiz daha kutusunda 85 e alldim
Addile Zey-zey 150 liraya bile puset var ben ikinci el aldım nolur nolmaz diye özel hastaneler çıkış vermiyormuş pusetsiz güvenlik acısından işinize yarar bence kış bebegi olacakmş aşıya gelan giderken
balyanak2geliyor Zey-zey Bence uygun fiyatlı bakın 1 tane bende ilk kızımda aldım Çok rahat oluyor hastane kontrolü aşılara falan giderken rahat ediyorsunuz bebek hep elde olmuyor dolap yada lego uygulamasına bakabilirsiniz almak için bendede var satmak için oraya koydum