Kızlar merhaba birşey sormak istiyorum geçenlerde doktora gittim kendi doktorum olmadığı için farklı doktor tercih ettim ama doktorum renkli 4 boyutla bakmadı olmasına rağmen bebek 33 hafta idi sebebini sorduğumda 28haftaya kadar bebek net görünür sonra görünmez artık dedi baş aşağı olduğu için renkli göremeyiz dedi ne kadar doğru hiç anlamadım bebeğimi göremediğim için çok üzüldüm bir ultrasyon resmî verdi şuana kadar en kötü resmî çoçuğumun 🤣hiç birşey belli değil siz kaç haftaya kadar gördünüz bebekleri 33 ten sonra görmeye devam eden varmı