Nilaylks yeni doğan ise meme meme mama şeklinde olmalı.
günde(24 saat içinde) 4 kere 30 cc mama verecekseniz. İki saatte bir emzireceksiniz.
ikinci memeden sonra mamayı verebilirsiniz ya da bekleyip bir saat sonra verebilirsiniz. Ben 4 mamayı gün içine bölmüştüm. Sabah, öğle, akşam, yatarken. Gece mama vermiyordum genelde gece sütünü alsın diye.