Su-145 Canım bence kepezi direkt ele formda bir arat istersen az önce okudum birisi doğum yapmış hiç memnun değil oraya bir kez gittim Rabb’im bir daha nasip etmesin. Hastane çok güzel çalışanlar drlarda değil hiç biri işe yaramaz ben ilk hamileliğimde araştırmanın aciline gittim çok ilgililerdi arkadaşım doğum yaptı çok memnun kalmış bence riske atma kendini