Kızlar merhaba, doktor kontrolüne gittik dün ve her şeyin normal olduğunu söyledi doktorumuz ama bebeğim biraz zayıfmış genetikte olabilir dedi ama beslenmene dikkat et dedi. Ben zaten genel olarak zayıf bir insanım 48 kilo ile hamile Kaldım şu an 56 olmuşum 7. Aydayım. Beslenmeyi zorla arttırdım inşallah düzelir, bilgisi olan var mı yaşayan var mı böyle bir durum?