Merhaba hanımlar öncelikle Rabb’im hepinizin sağlıcakla yavrusunu kucağına almayı nasip etsin 🤲 37+4 bebeğim son zamanlarda aşırı kaşıntı vardı bugün tahlil sonucum için doktora gittiğimde karaciğer enzimlerimn yüksek olduğunu ve bugün yatış yapıp suni sancıyla doğum gerçekleştireceğiz dediler. Öğlen 13:00 de suni sancı verildi ufaktan sancılarım artmaya başladı sürekli dua ettim sancıları sakin karşılamaya çalıştım doğru nefes alıp vererek çok zorlamadi en son acilmam 8 cm olduğunda artık sancılarım zorluyordu doğumhaneye alındım artık gücüm çok azalmıştı ikinmakta zorlanıyordum siz siz olun sancnz saniyelik geçse bile bağırmayn dinlenin güç bulmakta zorlandığım için bebek kanalda zorlandi doğru ikinamadim neyse bir iki derken dünyaya geldi bebeğim şuan biraz nefes darlığı var hırıltılı o yüzden kuvezde yarın kavuşuruz inşallah 🤲 sormak istediğiniz bişey olursa cevaplarım hepinize en kolayndan en sağlıklısndan doğumlar dilerim