Pozitif doğum hikayem Evet arkadaşlar benimde sonunda beklediğim özgün geldi ve bebeğimi kucağıma aldım. 28 Haziran sabahı hastaneye gittim sezeryan günü almıştık tabi son on gün artık dayanacak gücüm kalmamıştı bebeğim doğum poziZyonu almış sürekli baskı yapıyordu ama ben 38. Haftamın dolmasını bekledim birde bebeğim çok küçük tü belki biraz kilo alır diye bekledim neyse sabah annem eşim ve ben gittik acil bi kaç doğum geldiği için ben biraz geç alındım sezer yana saat 15:05 te doktorum bebeğimi güzüme yapıştırdı o anı anlatamam o koku o tennnn sonra alıp giyinmeye götürdüler benim ilk sorum sağlıklımı doktorum evet çok iyi ama çok küçük dedi iki kilo ikiyüz parmak bebek dediler hemen şimdi 17günlük olduk henüz çok küçük ama o sevgiyi evlat kokusunu anlatamam rabbim hepinize nasip etsin kucağınıza almayı ben de toparlıyorum sezeryan dikişleri malum zor ama olsun bu duygu herşeye değer sevgiyle kalın 😇😊