SusamTanecigi mom5734 9+6 oldum 12 itibari ile mide bulantılarım var benim ilaç alıyorum almazsam yiyip içemiyorum halsiz düşüyorum inşallah sizin yoktur
PrenslerveAnnesi mom5734 ben de 10 haftadayım aynıyım halsizlik sürekli uyku kasık ve arada bel ağrılarım oluyorum
Babybabyy mom5734 bol kuru kayısı ve sıvı tüketin maden suyu da yararlı olur gaz sıkışmanıza iyi gelir 😊
Aminella mom5734 kabizlik bende de var cok kotu bayramdan sonra gidicem doktora magnezyum çok iyi geliyor muş
Babybabyy Hepinize tavsiyem yatın dinlenin ve bol su için kendinizi zorlamayın ben 16.haftada düzeldim cok zordu ama az kaldı yarıladım sayılır kasık ve bel ağrısı için de sağ yada sola yatın bacaklarınızın arasına mutlaka bir yastık koyun 🤍
SusamTanecigi mom5734 ben yiyorum yine hem ona çare oluyor hemde benim pıhtılaşma sorunum var ona da acının iyi geldiğini okudum