Merinosunannesii Oradan ne belli oluyor onu anlayamadım ???
Bu süreçte kesin konuşmak doğru değil.Sizde işe yaramamış bir ürün başkasına iyi gelebilir.Ya da tam tersi.Çünkü hepimizin vücudunun vereceği tepki Farklı olacaktır.Krem çoğu anne için kurtarıcı olmuş(Bir BOKA yaramıyor dediğiniz kremden bahsediyorum.)Belki bazı anneler içinde (Bir BOKA yaramıyor avent kalkan diyebilir.🤷🏻♀️)Fayda sağlar ya da sağlamaz.Hiç birimiz ileriyi göremiyoruz.Kime ne iyi gelir bilemiyoruz.Doğal olarak.Yapacağımız en iyi şeyin bu konularda ne kadar bilinç sahibi olduğumuz.Doğru emzirme yöntemi ile göğüs ucu yaralarını daha az ağrı ile atlatabiliyoruz.Ve Doğru emzirme çok önemli.Tabiki bu yine yara olmicak anlamına gelmiyor.Fayda sağlar sağlamaz,anne uygulayabilir uygulayamaz o Farklı.Kalkan,kremler vs işe yarar yaramaz denemeden bilinmez.Ama bu ürünlerin Ya da bu yöntemlerinde var olduğunu ve ne olduğunu bilirsek sürecin daha iyi geçeceğine inanıyorum.Bende kimsenin ağrı sızı çekmesini istemem bu sebeple yazıyoruz fikirlerimizi.