Kızlar ben burda çatı muayenesi ile ilgili o kadar şey okumuştum ki hepsi birbirinden kötü tecrübeler o yüzden de cok korkuyordum. Demek ki acayip acılı bir şey olacak diyordum. Bu akşam düzenli kasılmalarım var diye acile gittik orda doktorum da nöbetçiydi nst de sancım cıkınca alttan muayene edelim dedi. Ben tabi bayagi gerildim burda okuduklarimi hatırladım. Ama inanın korkulacak bir şey yokmuş.
hic kasmayın, kendinizi rahat bırakın.
Zaten onlar uzman olduklari icin şak diye bitiyor gözünüzde büyütmeyin.
içerdeyken parmaklarini iyice ileri götürüyor o kısım biraz rahatsız edici ama yine agrı sancı yok yani.
Ben burda birbirimizi rahatlatalım diye varız sanıyordum ama bazı arkadaşlar nedense gereksiz korkutma peşinde. Bu yüzden bu postu açmak istedim rahat olun ve kendinizi doktorunuza ebenize bırakın 🤗