2melekannesi_ Hly-2022 arada bir hafif hafif oluyorsa normal bebek yerleşiyor çünkü ama çok şiddetli duramayacak gibiyse doktora gidin ne olur ne olmaz
Tasarimhanee_45 Benimde 6+4 sancım var ama gaz sancısıyla karışıyor galiba bazen. doktora söyledim önlem amaçlı düşük önleyici iğne verdi
Hly-2022 Tasarimhanee_45 progestan kullanıyorum sabahları 100 lük akşamları 200 lük ama buna rağmen sancım özellikle akşamları sık oluyo
Hly-2022 2melekannesi_ gün içinde çok olmuyo akşamları artıyo acaba abdest alıyorum sık sık ondan kaynaklı olabilir mi
UsanmazPandaaa Hly-2022 oda sancı yapar mümkünse ılık su ile al canım hava sıcak olursa olsun hamilesin hassassın