Elifelik aynı sorun bende de var özellikle kahvaltıdan sonra oluyor. 130lara çıkıyor nabzım. Doktoruma sordum gebelikte olabilir dedi. Sırt üstü yatma sola doğru yat dinlen çarpıntın varken dedi. Sebebini anlayamadım.son bi kaç haftadır yaşıyorum bende.