SamiyeG Merhaba sevgili hamişler. 21 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini çok aşağıda hissediyorum yani kasıklarımın ortasında gibi. Biraz korkuyorum açıkçası. Böyle olan var mı aranızda? Normal mi acaba daha yukarı çıkar mı?
Selly SamiyeG bu haftalarda gayet normal demişti doktorum daha kucuk çünkü zamanla daha yukarı çıkar demişti o yüzden içinjz rahat etsin
Plnyvz Bende öyleyim 19.hafta bitiyor bir haftadır öyle bende aşırı korkuyorum her an doğuvercek gibi geliyor
SamiyeG Seymit ben 19. Haftada hissetmeye başladım başta anlam veremedim ama sonra tanımaya başladım hareketlerini
Deletedmom23234 SamiyeG Çok normal 24-25 gibi rahim göbek deliği çevresine geliyor bazen kasıkta bazen göbek deliğinin yanlarında hissediceksiniz. 33 haftalığız ayakları aşağıda ve kasıklarıma tekme atıyor hatta bazen vajinamda hissediyorum hareketleri 🤭