esmerrmm Kizlar doktor bana tansiyon aleti almami ve hergun olcmemi soyledi ama dogumuma zaten 2 ay kaldi bana cok gereksiz geliyor alip bosuna evde kalicak 2 aydan sonra .size de doktor alin diyip almayan varmi cok onem teskil ediyormudur benim tansiyonum hep düşük
tugbakaragul esmerrmm tansiyon düşüklüğü veya yüksekliği bebeğin hayatını riske atacak kadar ciddi bir konu. Ki doğumunuza 2 ay varmış gayet uzun bir zaman ve en riskli zamanlarınız. Doktor al dediyse alın tabiki. Bir yakınınızda varsa doğuma kadar ödünç alabilirsiniz. Ama tansiyonu ve doktorun önerisini asla hafife almayın.
Zeyyyn esmerrmm evlendiğim ilk zaman aldım çok pahalı bir şey değil her zaman insanın ihtiyacı oluyor tansiyon aletine
Deletedmom93428 esmerrmm tansiyon bebek şçin çok önemli benmde 2 ayım kaldı tansiyon yüksekliğim var al her gün ne olur ne olamz ölç dedi ve ölçüyorum
ilk61 esmerrmm ben aldım omron marka koldan ölçen Her zaman lazım olur alet için rahat olsun bende bi ara hep takipteyim.yükseliyordu tansiyonum.normalde polikilinikler ücret almadan ölçüyor bizim burda.ama git gel mantıklı olmuyo Die.aldım aleti sağlık ocağındakiyle aynı aldım.omron marka
esmerrmm tugbakaragul ama hastaneye ayda 1 kere gidiyorum nasil bir faydasi olucak onu dusunuyorumda . Haftada kere gitsem neysede 😔
tugbakaragul esmerrmm son aylarda 2 haftada sonra haftada sonra 2-3 günde bir gitmeye başlayacaksınız. Ki zaten amaç hastaneye gidiş aralığı uzun olduğunda tansiyonunu kontrol altında tutup acil durumda doktora danışman için tansiyonunu ölçmeni ve aleti almanı önermiştir.
Kestanesekeri esmerrmm tansiyonunuzu düzenli ölçün anormal durum olduğunda ayı beklemenize gerek yok müdahale ederler
elkacin esmerrmm bu akşam elim ayağım boşaldı çarpıntım tuttu. nöbetçi eczane aradık, bulduk ama yasakladılar artık ölçemiyoruz dediler. Normalde internetten sipariş verecektik ama çok kötü olunca o zaman satın alalım dedik ölçtük arabada hemen. Kısaca; omron marka dijital tansiyon aletini eczaneden 350₺ ye aldım 1-2 saat önce.
Deletedmom93428 esmerrmm bende 1 kere gidiyorum ama yinede haberdar ol tansiyonundan diyr al dedi aldm hergün 3 defa ölçüp not alıyorum
Elifdikel esmerrmm tansiyon önemli bir konu hamilelikte doktorunuz onerdiyse alın bana da doktorum sürekli tansiyon olcmemi istedi bende almıştım kullanıyorum her eve lazım olan bir alet zaten
esmerrmm Elifdikel ben tansiyondan hic anlamiyorum bunu nasil ogrenebilirim mesela kacin altindaysa cok dusuk kacin ustundeyse yuksek gibi nerden ogrendiniz
Elifdikel esmerrmm hamilelikte düşük tansiyonu doktorlar çok önemsemiyor kişide farklı durum yoksa asıl önemli olan yüksek tansiyon büyük 13 küçük 9 ve üzerini hamilelikte takip ediyorlar gnelde yuksek tansiyon bir çok sıkıntıya yol açabilir
Yagmur1907 esmerrmm benim de tansiyonum başından beri düşüktü ama iki gün önce 17 ye çıktı bir anda sabaha kadar hastane kalmak zorunda kaldım. Allah korusun yüzmüş yüzmüş sonuna yaklaşmışsın bu kadar rahat davranma bence 😌
esmerrmm Elifdikel benim tansiyonum hep düşük niye istediki ozamn 😅 bugun olcturdugumde 100 e 70 demisti bu ne demek oluyor normalmi
alazzeyneperva esmerrmm doktora söyleseydiniz keske doktor yazarsa uyguna da geliyo hatta raporlu olunca ücretsiz oluyo diye de duydum ama öyle olmasada önemli bişey al dediyse al
esmerrmm alazzeyneperva yazma gibi birsey olsaydi yazardı diye dusunuyorum zaten birseyde sorulmuyor hemen sinirliler devlet 😬
Elifdikel esmerrmm Gayet iyi tansiyonunuz bnimde hep düşüktü ilk gebeliğimde nrmalde de hiç yükseldiğini bilmem ama bir anda gebelik zehirlenmesiyle erken doğuma alındım tansiyonum da yükselmis hiç belli olmuyor anlık şeyler
elkacin esmerrmm 10/7 çıkmıs normal. 9/6, 10/7, 11/8, 11/7, 12/8 bunları genelde hep normal kabul ediyorlar ama 12 üzeri, 8 üzerini risk sayıyorlar genelde. İnternete yazın gebelerde tansiyon diye ufak bir bilgi edinirsiniz ☺️
esmerrmm alazzeyneperva valla ne bilim ya onlarda sonucta maaş aliyorlar bukadar kasmalarina gerek yok işlerinin haklarini vermeliler ama işte