minikturta soğukluktan ziyade ne sorsam önemsiz gibi konuşuyordu, ben daha önce 16.haftamda düşük yapmıştım belirli bir sebep de söylenmemişti bununla ilgili, bu sebeple çok soru soruyordum ama ne sorsam bunlar önemsiz şeyler gereksiz şeyler vs diyordu, bu sefer aklımda olan diğer soruları soramıyordum, çok sessiz konuşuyor bir de maske olunca duymuyorum aynı şeyi tekrar tekrar sorunca kendimi aptal gibi hissediyordum 😃 sonra başka bir arkadaşımın tavsiyesiyle başaranlara gitmeye başladım, ücreti 2 katı ama o ilgiye inanın değiyor. Hüsnü bey’e muayene dışında soru soracağım zaman aradığımda hiç kendisiyle muhattap olamadım hep sekreteri cevap veriyordu. Bilgili bir doktor ama hastayı pek sahiplenemiyor gibiydi biz de daha ilgili doktor bulunca tekrar gitmemeye karar verdik ☺️ Asla kötü bir doktor değil ama biz fazla tedirgin olduğumuz için daha anlayışlı doktora gitmek istedik.