Canım benimde 143 çıktı, doktor kesinlikle diyetisyene gidiceksin falan dedi banada , ben hemen cihaz aldım sabah aç tok ölçüyorum, şeker çıkartıyor denilen şeyleri yememeue özen gösteriyorum bi iki ısırık gofret hariç kırmızı noktam gibi 🥺 makarna, pirinç, beyaz ekmek, şeker yükselten meyveler falan asla gözüm kalmıyor çikolata hariç, hergn ölçüyorum gayet iyi çıkıyor sonuçlarım.. doktora Ağustosta gidicem göstericem ölçümlerimi oda suyuma falan bakacağını söylemişti bakalım ne olacak bende korkuyorum bşy olurmu diye ama dikkt ediyorum are öğünlerde yoğurt süt ceviz elma falan yiyorum sağlıklı besleniyosn kısaca aslında ama insan korkuyor 🙄