Kızlar 14 haftaya girdim bugun iç çamaşırımda 3 damla ya yakın kan geldi ve ıslandı baya iç çamaşırım doktora gittim düşük olabilir dedi şimdi hastaneye yatırıldım serum ve progastan verdiler içtim ama sonrasında herhangi bir kanamam olmadı düşük olur mu nolur bilgi verin çok kötüyüm