Burcuyasa Ben normalde de tansiyon hastasıyım benimde gebeligimde bir kere 18 10 oldu doktora gittim düşürmek için bir ilaç iğne falan bir şey yapmadı öyle kendi kendine 3 saat sonunda düştü 😐 sizde stres yapmamaya çalışın havalar çok sıcak kendinizi fazla yormayın işler güçler malesef bitmiyor yatıp dinlenmeye çalışın birde bana nar ekşisi iyi geliyor bir çay kaşığı nar ekşisi yiyin isterseniz. Bol bol su içip tuvalete çıkın tansiyon idrarla alakalı olduğu için en işe yarayan yöntem bu 😘 geçmiş olsun sağlıkla alın kucağınıza miniklerinizi ♥️♥️