elfmoom şimdi ben 15 gün önce çatlatma iğnesi yaptırdım. haziran 18 son adet tarihim. son adet tarihini mi baz alacağız yoksa iğneden sonrasını mı?
habibe46 elfmoom son adet tarihinizden hesaplanir kese 5 hafta içinde döllenmeye bağlı gözükür kalp atışi ise 6 haftanın içinde duyulur tabi oda döllenmeye bağlı
elfmoom Myworld34 peki bu genel olarak söylenen kese vs konuları da mı dahil buna? yani 5 haftalıkken gözüküyormuş ya, 1 hafta sonra falan mı gözükecek yoksa o tutunmayla mı alakalı
elfmoom habibe46 hımmm , baya karışık🤭🤭🤭 çook teşekkür ederim.. O zaman Rabbim uygun gördüyse nasip ederse 2 hafta sonra kalp atışını falan mı duyacağız
058elf elfmoom son adet tarihini baz alacaksın canım, 4 haftalıkken kese gözüküyo genelde 6-7 haftalıkken kalp atışını duymaya gidersin :)
elfmoom 058elf gerçekten miii😳😳😳 ama doktorum beni çağırmadı:( 3. ye test yaptırıyor 3. de yükselsin o zaman hamilesin diyebilirim dedi..yarın yükselirse haber ver dedi
058elf elfmoom genelde son adet tarihi baz alınıyo ya çatlatma iğnesiyle nasıl oluyo bilmiyorm ama bu durumda 4 haftalık oluyosun yarın görebilirsn bile, ya da değerine bakarak da söyleyebilir 2500 üstü olunca karından gözüküyo kese
elfmoom 058elf çook teşekkür ederimmm amiiiinnnn inşallahh🥰🙏🏻 yarın 2 saat o testi beklemesi var..:))))) sağlıkla yükselsin de