Kızlar ben tüp bebekle hamile kaldım transferimin 9.günü hamile olduğumu öğrendim o gün gece eşim çok istedi ve ilişki oldu afedersiniz beni hiç kasmadan rahmime baskı yapmadan dikkat ederek oldu şükür hiç bir lekelenme kan bişey olmadı şuan 6 haftalık olduk bile, toplam 8 yumurtam vardı 7si toplandı sadece 1 tane transfer edildi, 1 yumurtam heralde çatlamadığı için alınmadı ilişki olunca o yumurtadan gebelik olur mu içe boşalma oldu çünkü belki söylediğim çok saçma ama merak ediyorum böyle bişey mümkün mü