Morvy Bhr3105 haftasıyla uyumludur ozaman daha ne olsun bana 1 hafta önde dedi iri bebek olabilir dedi bence uyumlu olması daha iyi normal istiyorum ben bu gidişle belkide sezaryen olmak zorunda kalırım o yüzden sizin endişe etmenize hiç gerek yok bence
Minyam Bhr3105 benim bebeğim de 32 haftalıkken 1900dü şimdi 35teyiz 2400 olmuş beslenmemi hiç değiştirmedim kilosu gayet iyi bence ki bizimkiler de yakın sizinki de iyi bence doktor da gayet haftasıyla uyumlu dedi hep
minnakvearas Nurtrky protein agirlikli beslenmek kilo aldiriyor bence ya ben de gebelik sekerinden dolayi diyet yapiyorum iştahım da cok yok fazla yiyemiyorum ama aksamlari hergun et salata yapiyoruz bebiş de kilo aldı
Nurtrky minnakvearas kesinlikle muz kaşar filan değil yani et tavuk aman sağlıklı olsunlar kilo en son takıntım doğunca topluyolar hemen kendilerini☺️
Eda115354 Bhr3105 yanlış okumuşsunuz 35 te bebeğim gelişimi iyi hatta bi tık önde olmasına rağmen iki buçuktu. Doktorunuz normaldir diyosa normaldir çok da araştırmayın netteki her şey doğru da değildir. Üzmeyin yok yere kendinizi.
Zehrasrkmn Bhr3105 benimde sizin haftalarda kilosu buydu kıyaslama yapmayın boşverin sağlığı iyiyse sorum yok