Kızlar 11 haftalık gebeyim soguk alginligi oldum burnum tıkalı ateşim 37.4 sabit bol su içiyorum bi tane parol içtim ilik duş aldım ama ise yaramadı ateşim falan hala aynı şimdi hastaneye gitsem 4 saat önce içmişim parolu gene de serum falan takarlar mi acaba yoksa zaten bi tane parol aldım diye birsey yapmazlar mi