Rabiatekdemir Arkadaşlar 2 gün önce mecburi sezaryen ile doğum yaptım. Sadece sıvı şeyler yiyebiliyorum. Gazım çıkmadı ve tuvalet e de gidemedim. Çok acil gaz çıkarmam gerek ne yapmalıyım?
Gurbetgelini Rabiatekdemir bol bol yürüyebiliyorsan yürü canım kanızlıkta bende 6 gümde anca geçti hemşirelere söylersen kabızlık için birşeyler verebilirler
Zafertugce Kurutulmuş Kaysı komposto su işin Rabiatekdemir Kurutulmuş Kaysı kompostosu iç faydasını göreceksin 😉
Ozgesah355 Deletedmom65 canım squat ile gazın uzaktan takımdan ilişkisi yok kaldı ki dikişleri olan bi insan bu durumda asla öyle hareketler yapmamalı. Yanlış yönlendirmeyelim daha kötü sonuçlar doğmasın 💙
Rabiatekdemir Söylediğiniz herşeyi yapıyorum. Çok endişeleniyorum. Kaç gün içinde gaz çıkarmam gerek?
Arasinannesi Canım hastanedeysen doktorlara söyle yada doktorunu ara sor. Lavman yaparlar bi serum yada ilaç verirler.
Yekkk Yürü hareket etmeye çalış. Ne kadar yürürsen o kadar iyi olursun. Hoşaf en iyi şey kabızlığa. Evde olduğunda da kabak yemeği ye pirinç bulgur olmadan çok iyi geliyor.
Rabiatekdemir Serii valla ettiler. Doktor gazın çıktı mı dedi Yok dedim. Tamam evde kendini zorla çıkar dedi taburcu etti
Neres Rabiatekdemir kurutulmus kayısı kompostu ye canim bana cok iyi geldi ... veya doktorundan tuvalette çıkaracak ilaç versin .. ben Almanya’da yasıyorum bana toz vermislerdi içmem icin birde fitil
YazCilegi Rabiatekdemir arkadasım yürümekle geçmiyor bende yasadım aynısını acısını ben bilirim çaresizliğini de doktoruna derhal söyle lavman yapsın. Dünyalar senin olacak
Serii Rabiatekdemir o nasıl iş 😂 arkadaşıma gaz çıkarmadan taburcu olamazsın demişlerdi ordan biliyorum
Rabiatekdemir Arkadaşlar şehriye çorbası çay komposto ve su dışında herşey yasakmış doktor öyle söyledi
Werwe Rabiatekdemir hayır cnm cok sacma bn dogumdan 2 de cıktım 8 gibi dürüm yedim hiç birseycik olmaz