kubraytekinayan Kızlar Kaçıncı Haftada Egzersiz Yapmaya Başladınız Ve Hangi Egzersizleri Haftada Kaç Defa Yapıyosunuz ?
Birkuzucukbeklerken kubraytekinayan valla canım bu konuyla ilgili hiç Bi fikrim yok egzersiz de yapmıyorum şu an rapor aldıktan sonra başlayacağım ben şimdi eve gelince duşa girip kendimi yatağa zor atıyorum hem yukarıda kalsın hemde ben de bilgi edineyim bekleyeyim şurda
eaktr kubraytekinayan 31. Haftamda başladım ben, her gün yürüyüş 30-45 dk arası, 25-45 arası squat ve diğer egzersizler. Her gün 3 adet hurma ve bir kupa demlenmiş ahududu yaprağı çayı içiyorum.😊
Birkuzucukbeklerken kubraytekinayan 31+3 canım işim sayesinde çok hareketli olduğum için kilo bile almadım bakalım hayırlısıyla doğumu da kolay yaparım inşallah
Babymommy İlk trimester bitince evde pilatese başladım, gün aşırı yapıyorum. Haftada en az 4 gün de 40 dk yürüyüş yapıyorum