reyynasy Kullanan var mı arkadaşlar normalde 200 mg fitil olanı kullanıyordum ..karın agrısı için acile gittim orda ki doktor bunu yazdı 100 mg yan etkısı cok mu agızdan alınca
gokcekocyigit07 reyynasy ben günde 3 defa 200 lük ve her gün de prolotun iğnesini oldum,ilk zamanlar düşük riskim vardı,ayyaş gibiydim 😅😅 eğer ağır gelirse fitil gibi kullan 👍
Meleekdincc reyynasy Mide bulantısı ve baş dönmesi yapıyordu bende ama çok etkili bir ilaç ben etkisini gördüm
Gmsyusra reyynasy Merhaba ben 200 lük sabah akşam ağızdan alıyorum hiç bir yan etki oluşmadı. İçince hemen ayağa kalkmıyorum yarım saat uzanıyorum ebe öyle demişti
Seda9507 reyynasy günde iki adet kullanıyordum toplam 200 mg sadece uyku yapıyordu başka bir yan etkisi olmadı zaten 1 2 haftaya alışıyor bünye 😌
Ogretmenanneyim gokcekocyigit07 ayyben bi tanesi ile salak gibi oluyorum çok uykum geliyor Allah sabır versin
gokcekocyigit07 Ogretmenanneyim Allah a şükür artık günde 1 e düştü benim ama ilk 5 ay çok kullandım,ekstra olarak sürekli serum da yedim,dediğim gibi fitil olarak kullan
reyynasy Seda9507 100 mg ağızdan kullnıyprsun demi canım kaç haftalıksım benim kanamam yok agrım var diye verdi doktor
Seda9507 reyynasy evet evet baştan berri ağızdan kullanıyorum şuan 12 +4 üm benimde kanama yoktu hamilelik netlestigi gün verdi doktorum.
Sinemis35 reyynasy İlk bi kaç ay 100mg günde üç doz kullandim aşırı uyku yapiyordu artik 1 e düştü çok şükür bünye alisti sanirim artik yedi aylik olduk
rabia3561 reyynasy ben 200 gram kullanıyorum. Günde iki defa beni baya etkiliyor. Başım dönüyor bir sersem oluyorum ve fena uyku yapıyor.