Arsesari 10+4 gunluk gebeyim .ultrasonumda beyin gelişimi yok gibi gozukuyor 2 hafta sonra ilerleme olmazsa mudahale edilecek denildi basina busekilde gelen var mi
archerwoman Arsesari bunu nasıl gördüler perinatolog mu dedi? zaten bebek çok küçük perinatologa gitmelisin ona gitmeden kürtaj olma lütfen