reyynasy 28 haftanın içindeyim şuan sürekli tekrarlar geçmezse zararlı olduğunu biliyorum ben bir de Doğuma yakın olunca bebeğe geçebiliyor diyorlar ama istemsiz sürekli enfeksiyon geçiriyoruz zaten ben hele hamile kalmadan önce o kadar dikkat etmeme rağmen sürekli idrar yolu enfeksiyonu kapıyordum gebelik ilerledikçe bebeği korusun diye vücudun bir koruma sıvısı salgılıyor dış mikroplara karşı ilacı için doktorunuz dediği gibi sonrasını düşünmeyin bence ileri derece bişi görse tahlilde yatırırdı demek ki ilaçla geçecek bir şeymiş rahat olun gerilmeyin hepimiz geçiriyoruz illaki