ZumrutHanim ben de 8. Haftadan beri 200ml günde 2 defa alıyorum ağızdan yani 400 oluyor toplamda. 34. Haftama girdim. Doktorum 35de keseceğini söyledi. Nst’de sancım çıkıyor benim 30. Haftadan beri aslında benim de rahim uzunluğum 40larda kesmek istemedi yine de 34den sonra kesiyorum dedi. İlk zamanlar birkaç sefer kanamam olmuştu koyu renkte. Tabi benim daha önce 2 bebek kaybım var kalp durması sonucu. Doktorunuz en iyisini bilir yorum yapmak bize düşmez. Mutlaka artılarını eksilerini değerlendirmiştir. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah.