Annelerim 20+3 tek yumurta ikiziyim. en basindan beri agiz yoluyla progestan aliyordum (ilk 2 ay gunluk 200mg sonra gunluk 400mg) , arada estrofemli prulotonlu kanama tedavisi aldim. bugun detayli ultrason sonrasi “karacigeri yorar rahim agzi uzunlugu iyi” diyerek perinatologun görüşüyle kadindogumcum kesti.
sizler ne kadar sureyle hangi dozda kullanip hangi haftada kestiniz ve dogal mi tup bebek mi tek mi cift mi yazabilirseniz cok sevinirim