Bloggeranne_93 Kızlar bugun nst de kasılmam cıktı hafıf hıssedıyorumda arada ama cok sukur rahım agzında acıklık yok dedı doktorum. Bu haftalarda yasayıp zamanında dogum yapan varmı erken dogumdan korkuyorum
merveklyc Bloggeranne_93 Kaç çıktı canım benim o haftada 50 ye kadar yükselmişti ben de biraz korkmuştum şimdi 38 haftalık oldum doğmasını bekliyorum dinlen su tüketimini artır geçer inşallah🌸
Alize1 34 +4 um bende bugün çektirdim 90 a kadar çıktı ama düzensiz olduğu için doktorum dinlenmemk söyledi birde ilaç kullanıyorum