Lunayko Kızlar selam herkese şuan 65 kiloyum ağustosun 2. Haftası sezaryen doğumum olcak inşallah sizce hangi beden depend almalıyım ve şuan erken mi olur son haftada mı alsam bilemedim? Şimdiden teşekkürler herkese🍀
ArasisMom Lunayko 60 kilo ile doğum yaptım normalde M beden olacakken L tercih ettim sezeryan olunca kesi yerine sıkıntı olmasin diye çok memnun kaldım sizede L beden olur. Ama son haftalara doğru almanız daha doğru olur