mhndshnm ben gebeliğimi bile bilmiyordum lohusalik arkası 2.regl çok yoğun oluyor,ağrı da çok diye kadın doğuma gittim, korkma bebek gayet iyi annesi,ilaç vereceğim dedi şok oldum,çünkü 2 ay öncesi ölü doğum yaptım zorunlu sezaryen oldum 40.haftada,yok hocam siz yanlış anladınız ben doğum yaptım dedim doktor bana güldü şu an hamilesin,içeride kanama alanı var korkma dedi,kalp atışını dinletti,sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim,5 ay sürekli hastaneye gittim,herkesin ortasında aniden yoğun kanamalar, kaç kez pıhtılı kanama ile üstelik,doktor tuvalete bile kalkma dedi hasta bezleri,lohusa pedleri kullandım o derece yoğun oldu,çok şükür bebek büyüdükçe küçüldü hatta kayboldu gitti,dikkat et kendini strese sokma,ev işi flan varsın dursun ben aylarca kalkmadım eşim yaptı,duşa bile o yardım etti düşün o derece kötüydüm,ama hamd olsun şu ah 26 haftadayım,özlemle,hasretle bekliyoruz,bol bol dinlen,protein ağırlıklı beslen,sağlıkla kavuşalım hepimiz 🤲🌸