Aklimda 5 6 tane isim olmasina rağmen tek isim koymaktan yanaydım. Ama benim istediğim hic bi ismi begenmedi babasi 😅 Ben daha hamile kalmadan hz. Hafsa dan dolayi kızım olursa ismini Hafsa koycam demişti. Ne yaptiysam kararı değişmedi bende kırmak istemedim eşimi. Zaten görümcemin söylediği isimleri de beğenmedi eşim koymam dedi 😅😅 ben hiç girmem araya kötü etmem kendimi. Abisi verdi zaten cevabını 🤭