iremsenturk_16 Merhaba kızlar sabah erken gebelik testi yapıp ikinci çizgiyi gördükten sonra akşam gidip kan verdim ve beta hcg değerim böyle çıktı sizce gebelik var mı ?
Pcoslubiranne iremsenturk_16 evet daha cok yeni. 2 gunde en az yuzde 60 artmis olmasi gerekiyir.Hayirlu olsun.
marbling10 iremsenturk_16 evet var sağda görünüyor zaten referans değer 5 diye, Negatif<5 yazıyor. Sizin 18 çıkmış.
gokcekocyigit07 iremsenturk_16 elbette var orada da yüksek diye belirtilmiş,hadi hayırlısı olsun,beta takibi yapın 👍
Fatmabulutt iremsenturk_16 hamilesin bence inşallah allah kucağina almayı nasip eder en içten dua ediyorum sana sağlikli sıhhatli alirsin inşallah ❤️
iremsenturk_16 Fatmabulutt çok teşekkür ederim canım benim Allah razı olsun Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏 ❤️
asyaebrar hayırlı olsuunn🙈♥️ bende 21 ile öğrenmiştim 2 gün sonra 2 katına çıkarsa sağlıklı gebelik 🌸 inşallah çıkar sizin de 🌸
Rusnam iremsenturk_16 benimde 10 temmuz ikinci yumurtlama inşallah tutmustur :) bat 24 temmuz gösteriyor
Sema2019 iremsenturk_16 evet canm varsa da cok küçük ama normal degerden daha yüksek çıkmış normal deger 0.2 felan çıkıyor